piątek, 10 października 2014

New in - High heels

Dziś chce Wam powiedzieć o moim ostatnim zakupie- w końcu do mojej kolekcji doszły czarne klasyczne czółenka :)
Długo zastanawiałam się czy wybrać na platformie (może będą wygodniejsze), czy na niższej szpilce (muszę jakoś na nich chodzić!), czy matowe, czy lakierki. :D



Wybór ostatecznie padł na klasyczne czółenka firmy Barski :) Nie były bardzo drogie - (poniżej 100zł). :D

zakupione na allegro - KLIK :)






Mimo tego, że buciki są wygodne, warto zabezpieczyć się przed obtarciami i opuchniętymi stopami :). Jak to robię? Do szpilek używam dwóch rodzajów wkładek.

1. półwkładki - amortyzują stopę i zabezpieczają przed zsuwaniem się szpilek zwłaszcza w rajstopie. Takie wkładki można kupić w sklepie obuwniczym. Ja swoje kupiłam na allegro za około 4 zł.


2. zapiętki żelowe - zabezpieczają przed obtarciami i pomagają w utrzymaniu stopy w bucie. Koszt na allegro - około 3zł. :D



Z takimi zabezpieczeniami żadne szpilki nie będą straszne- gwarantuje :)
Teraz muszę pomyśleć nad fajną stylizacją z tymi bucikami, bo póki co były ze mną tylko na obronie :D

Miłego popołudnia wszystkim! :)

4 komentarze:

  1. Ale ładne! Przydałyby mi się takie, ale niestety dla mnie za wysokie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. niższe też są ładne :) trzeba poszukać :) ja mam niższe z hm niebieskie i juz 3 sezon chodze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te Twoje buciki. Lubię takie klasyczne wzory.

    OdpowiedzUsuń