sobota, 11 października 2014

Hello autumn!

Jesień w tym roku bardzo nas rozpieszcza :) nie mam co narzekać, najgorsze co może być to zacinający deszcz i zimny wiatr.
Jako że mamy weekend i słoneczko pięknie świeci, wybrałam się na jesienny spacer :).




Postanowiłam skorzystać z uroków jesieni i dodać kolorowe akcenty w domu :)

Barwne, jesienne gałązki i kwiaty zebrane po drodze umieściłam w babcinym dzbanie :) Lubię wykorzystywać takie starocie.




Na moim stoliku kawowym natomiast stanął kolorowy wrzos :)







A Wy dodajecie w swoich mieszkaniach jakieś sezonowe akcenty?
Miłego dnia!



PS Kibicujecie dziś naszym czy wolicie się nie denerwować? :D




8 komentarzy:

  1. Piekne dekoracje w domu :)
    Ja jeszcze nie miałam okazji wybrać się na taki cudowny, jesienny spacer :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, jesień w tym roku mamy wyjątkowo ładną. Nieodłącznym elementem jesieni w mojej sypialni jest wrzos na szafce nocnej :).

    www.navylight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, tegoroczna jesień zasługuje na uznanie. Zdjęcia ładnie oddają jesienny klimat.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :) Tegoroczna jesień jak dla mnie jest za ciepła, bo moja ulubiona jesienna garderoba bardzo cierpi sama w szafie :D Ja mam w planie kupić sobie wrzosy i postawić na parapecie, ale studia pochłaniają ostatnio 150% mojej doby :<

    Dziękuję za komentarz u mnie, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak tu nie kochać jesieni? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post! ♥
    zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu organizowanym z firmą Sheinside! do wygrania 30$ :)
    więcej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń