wtorek, 14 października 2014

Ma musique #1

Wieczory stają się co raz dłuższe, na dworze jest co raz zimniej, a my, co raz częściej w miejsce spontanicznych wypadów na miasto i spacerów wybieramy wieczory w domu.
Nie ma się co dziwić, nic nie zastąpi kubka gorącego kakao, kiedy na dworze zacina deszcz i wieje zimny wiatr.
Ja w takie dni ubieram  ciepły sweterek, robię herbatę z sokiem malinowym i puszczam spokojną muzykę. 


Dziś chce Wam przybliżyć płytę jednego z moich ulubionych francuskich wokalistów (a mam ich trochę i powoli będę o nich pisać :)). 

Oto przedstawiam bardzo przyjemnego Pana. 

Voilà! Merwan Rim!

merwan rim muzyka

Merwan sławę zdobył dzięki udziałowi w dwóch topowych musicalach francuskich - Le roi soleil  Mozart l'opera rock - UWIELBAM oby dwa! ale o tym może kiedy indziej ;).

Płyty niestety nie można nabyć w Polsce (jak większości francuskich albumów:( ). Ubolewam nad tym strasznie, dlatego jak tylko mam możliwość to kupuję płyty we Francji, albo jakoś je ściągam do kraju, tak jak tę płytę. 

Na płycie jest 13 nastrojowych utworów: 




Tytuł płyty to L'échappée, co w tłumaczeniu znaczy ucieczka, wyrwanie, wybryk. 

Od wydania minęło już trochę czasu ale baaardzo chętnie do niej wracam. Utwory są lekkie, melodyjne, przyjemne dla ucha. Słowa piosenek są dosyć proste ale nie banalne :). Zresztą sami możecie to zweryfikować i wydać własną opinię ;) 

Polecam oficjalny kanał na YT - klik oraz oficjalny FB - klik :) 


Naprawdę zachęcam do zapoznania się z tym wokalistą :) 

Życzę cieplutkiego, muzycznego wieczorku! :)

9 komentarzy:

  1. nie znam tego wykonawcy :/
    a u mnie wygraj jeden z 3 swetrow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda zachęcająco:). Poszukam, może na youtub uda mi się znaleźć jakąś jego piosenkę.

      Usuń
  2. Narobilas mi ochoty na herbate z sokiem malinowym:-) Szkoda ze tu w Kolumbi nie ma
    Kisses
    Aga

    Check my new post:
    Look of the day - statement necklace
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hi dear! beautiful post!! your blog is so lovely! i just found it! im your new follower! hope you 'll visit mine and follow me too! kisses!:)

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wizytę na moim blogu :) Miło, że pokazałaś mi również swój blog :>
    Zakochałam się w Twoim pierwszym zdjęciu! :) Piękna kompozycja :D
    Pan z okładki płyty wygląda bardzo zachęcająco.

    Zapraszam serdecznie!
    Wpadnij znowu!
    positivefitlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawiłaś mnie tym wokalistą, lubię takie klimaty :)

    dziękuje za odwiedziny
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Uczę się francuskiego więc chętnie sprawdzę tego artystę :)
    Zapraszam do mnie

    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia kim jest ten wykonawca, ale nie jestem fanką takiej muzyki. Wolę heavy metal ;D hihi

    A tutaj mój blog:
    http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, że interesujesz się zagranicznymi wokalistami, a wiadomo, że francuscy piosenkarze nie są zbyt popularni w Polsce. Fajnie, że szukasz gdzieś głębiej, a nie tylko bierzesz to co dają Ci na tacy komercyjne media :D

    Pozdrawiam :) I życzę miłych jesiennych wieczorków w ulubionym sweterku z kubkiem gorącego kakałka :)

    Trzymaj się ... i wpadnij któregoś jesiennego wieczoru do mnie na bloga, mam nadzieję, że uznasz że było warto :)

    smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń